لباس قدیمی را بپوشید ولی کتاب نو بخرید.
خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزئیات کامل مراسم افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۸

جزئیات کامل مراسم افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۸

طبق گفته مسولان برگزاری قرار است مراسم افتتاحیه‌ ی امسال برخلاف چهار سال پیش که در کشور برزیل برگزار شد، مراسمی ساده برگزار شود و در این مراسم بسیاری از نمایش‌ های محلی با موضوعات مختلف فرهنگ روسیه را به نمایش در خواهد آمد.

تاریخ و زمان افتتاحیه جام جهانی 2018

در مراسم افتتاحیه، بسیاری از هنرمندان و خوانندگان روسی برای سرگرم کردن جمعیت و خوش‌آمدگویی به تیم‌های کشورهای مهمان، هنرنمایی خواهند کرد. همچنین مراسمی با شکوه، با دقتی بسیار، برای تماشاچیان برنامه‌ریزی شده است.


تاریخ و زمان افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۸

همانطور که گفتیم این مراسم در ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه و دوساعت قبل از دیدار افتتاحیه در ورزشگاه لوژینکی به صورت زنده اجرا خواهد شد. در ابتدای این مراسم بیش از ۵۰۰ رقصنده‌ی محلی، هنرمندان عرصه‌ی ژیمناستیک و نوازندگان محلی متعددی ایفای نقش می‌کنند.

در ادامه، نمایش‌های فرهنگی اجرا خواهد شد و ستاره‌های شناخته شده‌‌ی جهان به اجرای برنامه خواهند پرداخت. در نهایت، یک آتش‌بازی با شکوه، به مراسم پایان خواهد داد.

این نکته رو باید بدانید که قیمت بلیط برای مراسم افتتاحیه کمی بیشتر از قیمت بلیط برای مشاهده‌ی بازی‌های فوتبال است؛ اما این مراسم می‌تواند برای شما و خانواده‌تان بسیار مفرح باشد.


نام ورزشگاه افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

محل برگزاری مراسم افتتاحیه ورزشگاه لوژنیکی در شهر مسکو روسیه است. استادیوم لوژنیکی با گنجایش ۸۱ هزار نفر تماشاچی، علاوه بر میزبانی بازی افتتاحیه و فینال، میزبان ۳ بازی اول در مرحله گروهی، یک بازی در یک شانزدهم نهایی و بازی نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ است.

این استادیوم در مجتمع ورزشی لوژنیکی (Luzhniki Sports Complex) در امتداد رودخانه‌ ی مسکو و در فاصله‌ ی ۶ کیلومتری جنوب غربی مرکز شهر واقع شده است. این ورزشگاه در گذشته نیز میزبان مراسم افتتاحیه، اختتامیه، رویدادهای ورزشی و فینال بازی‌های فوتبال بوده است.


شبکه های پخش کننده افتتاحیه جام جهانی 2018

شبکه های پخش کننده افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

غیر از کانال های ماهواره ایی، افرادی که برنامه‌ های رسمی فیفا را روی گوشی‌ های خود نصب کرده‌اند، می‌ توانند این مراسم و مسابقات فوتبال را به صورت زنده از طریق گوشی‌ های هوشمند خود تماشا کنند. در صورتی که علاقه دارید این مراسم را از نزدیک تماشا کنید، باید برای مراسم افتتاحیه بلیط تهیه کنید.

اولین دیدار پس از مراسم افتتاحیه بین روسیه و عربستان سعودی نیز در همین ورزشگاه انجام خواهد شد. بزودی لیستی از کانال ها و شبکه های ماهواره ایی که این مراسم را به صورت زنده پخش خواهند کرد را به شما معرفی خواهیم نمود.