آیا او (خدا) برای بنده اش کافی نیست؟ (قران کریم)
خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

دانلود پیام رسان ایرانی ایتا | نرم افزار جایگزین تلگرام

دانلود پیام رسان ایرانی ایتا | نرم افزار جایگزین تلگرام

دانلود نرم افزار ایتا , پیام رسان ایتا , امکانات ایتا

ایتا جایگزین تلگرام می شود ؟

ایتا اپلیکیشن بومی که مشابهت زیادی با برنامه تلگرام دارد قطعا یکی از گزینه های جدی جایگزینی برای تلگرام دارد. در هرصورت این مردم خواهند بود که از چه برنامه ایی برای جایگزین کردن تلگرام استفاده کنند. طبق گفته سازندگان ایتا این پیام‌ رسان با هدف برآوردن کلیه نیازهای کاربران ایرانی در یک برنامه پیام‌ رسان طراحی شده است. در ایتا شما می‌توانید به سهولت با دوستان خود گفتگو کنید، فایل‌ های خود را به اشتراک بگذارید، گروه و کانال بسازید و از قابلیت‌های پیشرفته ایتا برای مدیریت و شخصی‌ سازی نرم افزار خود استفاده کنید.


قصد داریم در این مطلب به معرفی کامل برنامه ایتا بپردازیم. این اپلیکیشن پیام رسان ایرانی مشابهت زیادی به تلگرام دارد. امکاناتی چون چت خصوصی ، ایجاد و ساخت کانال ، گروه و ربات از جمله امکانات مهم برنامه ایتا است. در ادامه به تفصیل در مورد امکانات و جزئیات بیشتر آن ها توضیح خواهیم داد.

خداحافظی با پیام رسان تلگرام

علاءالدین بروجردی، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت : تلگرام تا پایان فروردین ۹۷ فیلتر خواهد شد و این تصمیمی است که در بالاترین سطح اتخاذ شده و تلگرام جای خود را به یک سامانه مشابه ملی خواهد داد وقتی تلگرام از مدار خارج شد مردم به یک سامانه ملی روی می آورند. این تصمیم اتخاذ شده که تلگرام جای خود را به یک سامانه ملی بدهد و فکر می‌کنم حداکثر تا پایان ماه جاری (فروردین ماه) این اتفاق خواهد افتاد.


امکانات پیام رسان ایتا

رابط کاربری آشنا

یکی از دشواری‌ های کار با نرم ‌افزارهای جدید، نامانوس بودن محیط کاربری آن‌ ها برای مخاطبان است. نرم‌ افزار ایتا از طراحی ساده و آشنایی بهره برده ‌است که کار با آن، تجربه لذت بخشی را برای عموم مخاطبان فراهم می‌کند.


کاهش هزینه اینترنت

بر طبق آمار، بیشترین ترافیک مصرفی کاربران اینترنت در پیام‌ رسان‌ ها و شبکه‌ های اجتماعی مصرف می‌شود. استفاده از ایتا موجب صرفه ‌جویی ۵۰ درصدی در هزینه اینترنت کاربران این نرم‌ افزار می‌شود.

دانلود برنامه ایتا , پیام رسان ایتا , امکانات اپلیکیشن ایتا

نحوه دانلود برنامه ایتا

برای دریافت این برنامه می توانید از لینک های زیر اقدام کنید.

دانلود ایتا برای اندروید

نسخه وب اپلیکیشن ایتا

دانلود نسخه ویندوز برنامه ایتا

دانلود پیام رسان ایرانی ایتا | نرم افزار جایگزین تلگرام

امتیاز 3.60 ( 5 رای )