هرچه اکنون هستیم محصول افکاری است که سابقاً داشته ایم و حالا داریم.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

۲۰ کیلو گرم کاهش وزن بهاره رهنما بخاطر جراحی معده اش

۲۰ کیلو گرم کاهش وزن بهاره رهنما بخاطر جراحی معده اش

جراحی معده بهاره رهنما و 20 کیلوگرم کاهش وزن!

بهاره رهنما در مصاحبه ای اعلام کرد که جراحی معده انجام داده و ۲۰ کیلوگرم وزنش را کاهش داده است.

ماجرای لاغر شدن بهاره رهنما

روزنامه جام جم در گقت وگو با بهاره رهنما در باره سریال همسایه ها با او صحبت کرده است.

بخشی از این مصاحبه را می خوانید:

در سریال همسایه‌ها کدام ویژگی نگین را پررنگ‌تر کردید؟

این‌که اهل تجارت است. من زن‌هایی مثل نگین را خیلی دوست دارم. راستش خودم ذهن ریاضی و اقتصادی ندارم و وقتی برای خرید مراجعه می‌کنم خیلی چانه می‌زنم؛ اما در نهایت وقتی از مغازه بیرون می‌آیم باز هم می‌بینم بیشتر پول داده‌ام. به همین دلیل شخصیت نگین برایم جالب است و اقتصاددان بودن او را پررنگ تر کردم.

سیروس گرجستانی در همسایه‌ها همچون سریال مامور بدرقه نقش پدرتان را بازی می‌کند. همبازی بودن با این بازیگر برایتان چه ویژگی‌هایی دارد؟

آقای گرجستانی فوق‌العاده است. او یک نعمت بزرگ برای کمدی در سن و سال خودش است. تقریبا به اندازه پدرم دوستش دارم. او ذهنی خلاق دارد و بسیار انسان خوبی است. در یک اثر کمدی خیلی اهمیت دارد چه کسی نقش مقابل شما را بازی کند، بویژه این‌که در کمدی همه می‌خواهند لحظات را قاپ بزنند. این اتفاق در کمدی‌های شلوغ و اگزجره بیشتر رخ می‌دهد. اما باید بگویم آقای گرجستانی بسیار صبور و با انرژی مثبت است. خوشبختانه این افتخار را داشتم برای دومین بار نقش دختر و پدر را بازی کنیم.

در حال حاضر که سریال را می‌بینید، نظرتان درباره آن چیست؟

سریال را خیلی دوست دارم. از بازی‌ها گرفته تا طراحی لباس و… بویژه از تماشای بازی مهران غفوریان و توهماتش لذت می‌برم. به نظرم کار تمیزی از آب درآمده و نشان می‌دهد روی آن فکر شده است. سریال همسایه‌ها آبرومند است. البته من در تلویزیون خیلی کم‌کار می‌کنم. خوشحالم چنین انتخابی داشتم.

چرا در تلویزیون گزیده کار می‌کنید؟

سریال کار کردن برایم سخت شده است، زیرا زمان زیادی می‌برد. این در حالی است که تئاتر و ادبیات زندگی اصلی‌ام است و از سوی دیگر دلم نمی‌آید سریال بازی نکنم، چون مردم دوست دارند من را در تلویزیون ببینند. به همین دلیل با برنامه ریزی در سریال بازی می‌کنم و سعی دارم نقش‌هایی را بپذیرم که برایم جای کار داشته باشد و در ذهن مخاطب باقی بماند.

۲۰ کیلو وزن کم کردم

در اواسط سریال کیسه صفرای من مشکل پیدا کرد و وقتی برای جراحی مراجعه کردم، با توجه به این‌که از یک سال و نیم پیش درصدد جراحی معده بودم، دکتر پیشنهاد کرد این دو عمل را با هم انجام بدهم. همان طور که اطلاع دارید عمل معده منجر به کاهش وزن می‌شود و بینندگان در این سریال من را با کاهش ۲۰ کیلویی خواهند دید. یعنی در اواخر سریال نسبت به اوایل آن کاملاً متفاوت هستم. البته فکر کنم این اولین بار است چنین اتفاقی در یک سریال می‌افتد!

۲۰ کیلو گرم کاهش وزن بهاره رهنما بخاطر جراحی معده اش

امتیاز 4.00 ( 1 رای )