آیا می پنداری که جسم کوچکی هستی ؟ولی درون تو جهان بزرگی نهفته است.(امام علی علیه السلام)
خوش آمدید - امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تعبیر کلی دیدن تمساح در خواب

تعبیر کلی دیدن تمساح در خواب

تمساح نماد راز و رمزهای زندگی است. شاید دیدن این حیوان در خواب نشان دهنده تمایل و اشتیاق شما برای حل برخی از مشکلاتی باشد که گرفتار آنها هستید یا نشان دهنده تمایل شما برای آزادانه ابراز کردن خودتان باشد. تعبیر خواب تمساح می‌تواند مفهوم توانایی شما برای رسیدن به موفقیت را در بر داشته باشد. همچنین این خواب بر اهمیت کسب ارتقاء شغلی در نتیجه تلاش و سخت کوشی شما تاکید می‌کند.


اگر تمساحی را در خواب ببینید، شاید این خواب موقعیتی را در زندگی شما نشان می‌دهد که از نظر شما تا حدودی خطرناک است. شاید چیزی وجود دارد که تعادل شما را بر هم می‌زند.

تعبیر کلی دیدن خزندگان در خواب

از تعبیرهایی که در زمینۀ خزندگان وحشتناک و “چِندِش‌آور” آمده است اینطور برداشت می‌شود که:
تعبیر کلی خزندگان، دشمن می‌باشد.
اگر ببینی با خزنده‌ای در حال درگیری هستی، یـعـنـی با دشمن دعوی و درگیری پیدا می‌کنی. اگر ببینی خزنده را کشتی یا زخمی نمودی یا بر او غلبه کردی، یـعـنـی دشمن را نابود کرده یا به او آسیب رسانده و یا اینکه بر او غلبه می‌کنی، در غیر اینصورت اگر خزنده تو را نابود کرده و یا به تو آسیب رساند یا اینکه بر تو غلبه کرد، تعبیرش این است که دشمن تو را نابود کرده و یا به تو آسیب رسانده یا غلبه می‌کند

همچنین تمساح در خواب نمادی از ترس‌های قدرتمند درونی ما است. شاید پیام این خواب برای شما آن است که شروع کنید و گامی در جهت روبه‌رو شدن با ترس‌های درونی خود بردارید.

خواب تمساح می‌تواند نشان دهنده خطری باشد که به زودی وارد زندگی شما می‌شود. برخی اوقات این حیوانات حامل این پیام هستند که کسی تلاش می‌کند تا شما را فریب بدهد و این خواب به شما هشدار می‌دهد تا بعد از این بیشتر مراقب خودتان باشید.

تعبیر خواب تمساح از معبران غربی

دیدن تمساح به گفته معبران غربی دزدی است با خصوصیات حیله‌گری و مکار بودن. در مواجه با چنین فردی هم دشمنان شما احساس خطر می‌کنند و هم دوستانتان و هیچ کدام از این گروه‌ها احساس امنیت نمی‌کنند.

آنلی بیتون می‌گوید: دیدن تمساح در خواب، علامت آن است که صمیمی‌ترین دوستان شما را فریب می‌دهند و دشمنان به شما حمله خواهند کرد.

تعبیر خواب پوست، گوشت و استخوان تمساح

پوست، گوشت و استخوان تمساح نشانه ثروت و اموال دشمن است و دیدن و یا گرفتن آن‌ها در خواب بیانگر بدست آوردن مالی از طرف دشمن است.

تعبیر خواب تمساح آبی

تمساح‌ به دلیل این که در آب زندگی می‌کند نشانه فردی است که نه دوست می‌تواند به آن اعتماد کند و نه دشمن. به گفته منوچهر مطیعی تهرانی باید توجه داشت که سوسمار و بزمچه، بیابانی هستند و با تمساح که آبی است متفاوت می‌باشند. تمساح در آب زندگی می‌کند و شکار خود را نیز در آب‌های کم عمق می‌یابد تعبیری دیگر دارد.


تعبیر خواب تمساح وحشی

دیدن تمساح وحشی در خواب نمادی از تغییرات یا آغازهای جدید در زندگی خواب بیننده است. بعلاوه این خواب نشان دهنده خطری حتمی و قریب الوقوع است.

تعبیر خواب تمساح اهلی

دیدن تمساح اهلی در خواب تعبیری از به‌دست آوردن قدرت و نفوذ است.

تعبیر خواب تمساحی که در خشکی به دنبال شما می‌ دود

اگر در خواب ببینید که تمساحی در خشکی به دنبالتان می‌دود اما شما می‌توانید از آن فرار کنید، نشانه‌ای خوب است و توانایی شما برای حل مسائل و مشکلات تان را نشان می‌دهد.

اوضاع به‌تدریج مساعد می‌شود و شما قادر خواهید بود بر مشکلاتی که عبور از آنها برایتان مشکل به نظر می‌رسید، فائق شوید. برای این کار تنها باید تلاش اندکی به خرج دهید.

امتیاز 4.50 ( 2 رای )