هر برادری که از منافع برادر خود مانند نفع خویش حمایت کرد به کار خود سامان داده است (کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی، isi و isc

پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی، isi و isc

پذیرش و چاپ مقاله isi , isc و scopus

تامسون رویترز یکی از بزرگترین شرکت های چند ملیتی رسانه های گروهی است که دارای زیر مجموع های هستند. یکی از این زیر مجموعه ها  Web of science می باشد که یک نمایه بر استناد علمی است که به وسیله تامسون رویترز تاسیس شده است . در حالت کلی مقالاتی را که در این پایگاه ها جمع آوری می شود  isi  می گویند.

پذیرش و چاپ مقاله isi چه امتیازاتی دارد؟

پذیرش و چاپ مقاله isi در ژورنال های علمی دارای امتیازات فراوانی برای شخص دارای مقاله می باشد. برخی از امتیازات داشتن مقاله isi خوب برای اشخاص عبارتند از:

  • کسب دو نمره پایان نامه برای دانشجویان کارشناسی ارشد
  • تقویت رزومه علمی- جهت مصاحبه دکتری
  • تقویت رزومه علمی جهت استخدام شغلی
  • تقویت رزومه علمی جهت پذیرش و اپلای دانشگاه های خارجی
  • ارتقای مرتبه و پایه اعضا هیئت علمی دانشگاه ها
  • ارتقا مرتبه شغلی برای بسیازی از مشاغل دولتی و خصوصی
  • پیش نیاز برای دفاع پایان نامه دکتری

پذیرش و چاپ مقاله اسکوپوس(Scopus)

در واقع اسکوپوس یکی از محصولات ناشر پرطرفدار هلندی یعنی الزویر است و می توان گفت پس از آی اس آی بزرگترین و محبوب ترین پایگاه نمایه کننده نشریات می باشد.

اسکوپوس همه حیطه‌های علوم که شامل علوم زیستی، فیزیک و شیمی و علوم اجتماعی می‌شود را در برمی‌گیرد در مقایسه‌ای که با وب آو ساینس انجام شده، اسکوپوس حدود ۲۰ درصد پوشش بیشتری از آن داشته‌است اما مقالات قبل از سال ۱۹۹۵ راندارد.

پذیرش و چاپ مقاله isc

نوشتن و نگارش مقاله یک کار علمی و تخصصی می باشد. بعد از نوشتن مقالات نوبت به اکسپت و چاپ مقاله می رسد، گروه پژوهشی پیشگامان مسیر دانش، با دارا بودن کارشناسان خبره، می تواند شما را در راه اکسپت و چاپ مقاله isc همراهی نماید.

ژورنال های isc بر دو نوع می باشند:

۱-مجلات iscداخلی، که در داخل کشور نمایه شده اند که همان مجلات داخلی علمی پژوهشی هستند که در ISC نیز به اصطلاح index شده اند.

۲- مجلات خارجی isc که وابسته به کشورهای اسلامی هستند: این نوع مجلات انتشار آنلاین دارند.

چاپ مقاله علمی پژوهشی

مقالات علمی پژوهشی یا همان پژوهشنامه به مقاله ای گفته می شد که بر پایه پژوهش های توصیفی یا آزمایشی انجام گیرد. مقالات علمی پژوهشی داخلی اغلب در مجله هایت خصصی مرتبط با آن پژوهش اکسپت و چاپ می گردد در این نوع مجلات رعایت اصل اختصار و خلاصه نویسی در تدوین مقالات بسیار ضروری است. چاپ مقاله علمی پژوهشی هر چند از نظر اعتبار بین المللی جایگاهی پایین تر از مقالات isi و isc و scopus دارند، لیکن در کشور ما از جایگاه بسیار بالایی برخوردار هستند.

گروه پژوهشی پیشگامان مسیر دانش ، در زمینه چاپ مقاله isi و چاپ مقاله scopus   و همچنین پرداخت هزینه مقاله isi ، ویرایش مقاله ، چاپ مقاله علمی پژوهشی و پذیرش مقاله  فعالیت می نماید.

پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی، isi و isc